Klart man glömmer mobilladdaren.

Jag glömde min mobilladdare i Karlstad. Så jävla irriterande. Speciellt när man alltid åker på mobilbiljett på bussarna här.. och batteriet håller på att dö..
Man kan betala med kort också, men det är förjävla irriterande ändå.

Ikväll har jag och Linus kollat på Atonement. Jag trodde filmen skulle framkalla samma reaktion hos Linus som när vi såg PS I love you (dvs tårar) - men icke!!

.. häromdagen såg vi en film där hon som spelar Briony i Atonement var med. The Lovely Bones. Riktigt bra film - rekommenderas.

Men nu ska vi väl gå och knyta oss. Imorgon ska Linus repa igen. Och jag ska göra prov. Ugh.

På kvällen drar vi kanske till Trollhättan (därför väldigt irriterande med saknad mobilladdare) och går till Backstage. Raubtier (Kamphund) spelar, vilket kanske inte är helfestligt för en sådan som jag.. men Backstage är ju alltid trevligt.

Jävla mobilladdare.


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-10-17 @ 10:55:59 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

raubtier är ju coola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!