Jobbigt..

Jag har faktiskt knappt spelat Sims alls idag. Bra Kanja!!
Och pluggat har jag gjort endel.. inte alldeles fruktansvärt mycket dock..
Mina läsanvisningar för dagen var aningen diffusa.. och jag tolkade dem som att jag skulle repetera det jag gjorde igår (vilket jag i och för sej behövde!! Förstod bättre idag):
Tisdag
Fortsätt jobba med kap 10.


Jag och Linus är väl halvfärdiga med städningen nu.. men jag har ont i ryggen så det är jättejobbigt. Dessutom har jag haft lock för örat i tre dagar nu och att vara nästintill döv på mitt "bra" öra och precis som vanligt höra dåligt på det andra är riktigt irriterande. Det är för mycket ljud här och allt blandas och jag uppfattar inte ett skit till slut.
Det är inte lätt att vara jag..

// Grinig ungdom som tror att hon har det värst av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!