Jag saknar er för fan.

Det var hemskt vad jag blev saknig nu.. längtar efter alla vännerna därhemma.. det var ju så längesedan. Och så messade Frida och frågade om det var försent att eventuellt tacka ja till inflyttningsfesten nu.
Jag svarade inte via sms utan ringde (jag som aldrig ringer) istället. Jag och Linus skulle precis äta, så det blev ett lite hastigt samtal - men roligt att snacka med henne det lilla man fick (även om det var ett väldigt sakligt samtal).
Hon sa att Erika också funderade på att komma upp.
Jag hoppas båda kommer upp. Jag åker inte hem någon gång förrän i slutet av nästa månad och har inte varit hemma sedan jag vet inte när!! Jag saknar de därhemma. Klart jag saknar dem. Klart jag saknar er!! Kom hit för bövelen.
De omnämnda i inlägget: Erika, Frida och jag i en klassisk toabild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!