Jag har 400 vänner på Facebook.

MAHA!! Jag har 400 vänner på Facebook. Fy fasiken vad jag känner folk och är populär. Är man vänner på Facebook är man vänner i verkligheten - trots att man kanske aldrig har träffats. MAHA!! Jag är mer angelägen om att ha fullt av vänner via datorn än sådana man måste träffa helatiden
Och ni märker väl att jag valt att visa hela TOLV vänner, vilket är det mesta man kan visa för alla. Detta har jag gjort BARA för att visa att jag minsann har massor av vänner.

Ursäkta detta väldigt omogna, ironiska inlägg.. det var nog en liten protest mot Facebook faktiskt.. trots att jag älskar Facebook. Hursom - fick syn på att jag idag fick 400 vänner.. så nu har jag väl det tills i eftermiddag eller något - då någon får för sej att avsluta sitt konto. Det brukar vara så - antalet varierar helatiden. Men nu när jag har 400 vänner på Facebook får jag väl försöka höra av mej mer till dem. Och inte via FB då^^
Och nej, mina vänner på FB är faktiskt mina vänner irl. Beat that!! 400 vänner I R L!!
Fan vad jag är omogen. Kvalitén på inläggen här på bloggen sjunker stadigt märker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!