I Vänersborg..

Resan hit gick rätt bra. Trots att bussarna i K-town är helt fucked up. Bara åker förbi en!! Vi hann precis till tåget i alla fall.

När vi kom hit åt vi lite. Och så ringde pappa och ville absolut ingenting. Bara prata lite.. hmm.. det händer ju typ.. aldrig!! Han brukar alltid ha något litet ärende!!
Han berättade lite om utbildningen han skulle söka.. och så undrade han om han skulle ringa min tatuerare och boka tid till nästa gång jag kommer ner (jag vill verkligen fortsätta med tatueringen snart, men jag måste se över ekonomin först..).

Och ikväll har jag kollat på Lyxfällan med Pingen och Maggan och snackat skit.
Imorgon ska Linus repa. Och jag ska plugga en massa. Sen får jag se om jag gör provet imorgon med..

Avslutar inlägget med en bild på min fader:

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-10-15 @ 10:04:56 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Det var ju en festlig bild på din far :) Tror han saknar dig lite, nog därför han ringer o pratar om ingenting :) Det har faktiskt aldrig hänt min pappa heller. Det är nog nåt som pappor helt enkelt inte gör utan mammas uppgift o ringa o prata om ingenting haha

Postat av: Anna
2010-10-15 @ 11:47:56 URL: http://annasakkinen.blogg.se/

nee ofta?! de hade ju varit perfekt :D hur ser den ut ungefär?:)

Postat av: Anna
2010-10-15 @ 12:43:05 URL: http://annasakkinen.blogg.se/

åh den hade vart perfekt! synd :( men tack iaf:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!