Hmpf.

Fy fan vad man känner sej misslyckad när man är sjuk. Jag orkar ju ingenting!!
Fick tid för betygssamtal imorgon, men fick maila tillbaks och skriva att jag faktiskt hostar mer än jag pratar, så om det går att skjuta fram det några dagar vore det fint.
Ni vet dendär pizzan jag snackade om att vi skulle äta i lördags?? Jag hade tjatat om pizza hela veckan. Vad tror ni jag gör precis innan jag sätter ner tallriken på bordet?? Just det - jag tappar den.
Jag vaknar flera gånger varje natt och måste sätta mej upp och trycka knäna mot bröstet när jag hostar för att det inte ska göra för ont!! Inatt hade jag dessutom någon mardröm och drömde fortfarande när jag satte mej upp.. drömde typ att det var någon mexikansk påskförbannelse som drabbat mej och några andra och att vi var tvungna att hosta och spotta ut ondska.. ehumm.. ja.. de andra som drabbats av förbannelsen la över den på mej dock och jag fick spotta ut allt ondskefullt slem åt dem istället. Hmpf. Sparkade på Linus flera gånger med, men vet inte varför.

Jag har varit nära på att spy massor av gånger.
Jag vaknar alltid alldeles kallsvettig. Svetten DROPPAR ur håret på mej.
Jag har varit nära att svimma flera gånger.
Det tar mej ca trekvart att äta upp en fralla.
Hittills har jag läst ca fem sidor i Marknadsföringsboken (nya kursen) - och jag var tvungen att sova en timma någonstans i mitten.

Som sagt, fy fan vad man känner sej misslyckad när man är sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-10-06 @ 10:45:28 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Den filmen är helt fantastisk och det bästa är att det kommer en tvåa! :D

Postat av: Johanna
2010-10-06 @ 17:19:17 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Haha! GÖTT! :D:D

Nästa ska komma 2011/2012


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!