Fan vad gammal man låter..

Jag vaknade tidigt idag. Efter jag duschat gick jag och letade efter något att ha på mej. Hittade en T-shirt bland det mamma tog med upp som jag inte använt på ett tag.
När jag drog fram den trillade något svart och stickat ut. MINA BENVÄRMARE!! Mina älskade benvärmare (tänkte jag typ).. sen tänkte jag: Fuck vad jag letade efter dem för.. ja, närfan var det?? Längesen!! Ehumm.. undrar om de fortfarande är moderna??
Sen tänkte jag: Bryr jag mej egentligen?? Nää!!
Och så fortsatte jag vara glad.

Fan vad gammal man låter - "undrar om de fortfarande är moderna??"

Bara en liten reflektion såhär på morgonkvisten.. Nu ska jag dricka kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!