Ett halvtrisst, meningslöst inlägg.

Idag åt vi pizza (ICA-pizza). Linus bar in min till TV-rummet (vi skulle kolla på Grey's Anatomy) så att jag inte skulle tappa den också.
Och så har jag varit sur över att CrashDïet ställde in. Fan då. Får kanske ringa dem?? Nöjesfabriken alltså.. inte CD^^
Jag har pratat med svärmor en runda också. Det var trevligt. Längesedan man pratade med henne!!
Dagens pluggande har gått bedrövligt dock. Jag får sitta med det imorgon. Och projektet får jag sitta med i helgen. Jag må bli friskare, men jag är fortfarande helt utmattad!!

.. det känns inte som att jag skriver mycket vettigt i bloggen nu.. jag har ju inte lämnat lägenheten på jättelänge.. så fort jag bara gör det har jag säkert massor att berätta igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!