Dagens små äventyr..

Är så trött så jag tror jag spyr.
Mamma ringde på dörren någon gång strax innan ett. Jag satte igång kaffe och så satt vi och tjabbade skit tills Linus kom hem vid halv 4. Tjabbade någon timma till och sedan åkte vi ut till Bergvik. Sprang runt på Siba, Elgiganten och någon annan liknande affär och letade efter Microvågsugn och dammsugare. Micron var rätt lätt att hitta, men dammsugare beslutade vi oss för att vänta lite med.
Sedan gick vi på IKEA. Matta, ungsfasta formar, stekjärn, grytor, tyg till gardiner, handdukar, skoställ och lite allt möjligt smått blev handlat.
Slutligen storhandlade vi mat på Maxi (och då menar jag verkligen storhandla!!). Jag letade efter julmust och "julkaffe" (min nuvarande lärobok tog upp att Zoegas hade en julblandning bland sina produkter) - men hittade inget. Dåligt.
Maten stod på bordet vid 21.30 och nu skriker sängen efter oss (morsan har redan lagt sej).
Jag är aptrött. Det är tur man inte gör sådanahär utflykter ofta.

Imorgon tar vi det nog rätt lugnt. Jag måste plugga en hel del med.
// XO

Kommentarer
Postat av: Pekka
2010-10-21 @ 00:27:32 URL: http://tricolour.blogg.se/

julkaffe? hur ska det smaka? :p

Postat av: Johanna
2010-10-21 @ 20:07:27 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag känner mig definitivt mer hemma i Göteborg än Stockholm, men Stockholm är inte fyskam det heller! :D Jag vet nu med all säkerhet att jag kommer bosätta mig i en av Sveriges största städer i framtiden.

Postat av: moa
2010-10-23 @ 17:43:16 URL: http://moathemoses.blogg.se/

Svar; Åh, vad glad jag blir! Jag gillar din blogg med. :)



Och du, supersnygg tatuering har du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!