Ängel

Nu har morsan åkt hem.. lite trist.. vad ska man göra nu liksom??
Det har varit jätteroligt att ha henne här.

Hon lämnade ett lite kryptiskt meddelande på Facebook innan hon åkte dock..


Jag och Linus ska fika nu, och när han skulle sätta igång kaffet hojtade han. Och fast på kaffeburken satt en liten ängel.
När mamma kom hit hade hon på sej ett halsband med en ängel som hänge som jag tyckte var så fint.

Det är en kvinna i Knäred, vars barnbarn hade leukemi. Och nu sitter hon (mormorn) och gör änglasmycken som säljs lite här och där. En liten summa går till materialet - men resterande pengar går till Barncancerfonden.
Här kan ni läsa om änglasmyckena.

Och nu fick jag alltså mammas änglahänge Och mamma berättade hur mycket hon använde det och hur mycket hon tyckte om det - så jag hoppas hon inte kommer sakna det nu..
Jag blev jätteglad!! Men samtidigt är det lite synd att mamma blev av med sitt (även om det var frivilligt).

Nu: Kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-10-24 @ 17:56:08 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Har ocå ett sånt änglamsycke, de är fina :) men va gulligt av din mamma och göra så =) såna små saker förgyller en :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!