Tisdagen:

Det blev minsann inte mycket shoppat idag!! Provade klänning efter klänning i alla möjliga butiker. Ingen passade riktigt bra. Mestadels för min byst är ivägen.. En satt jättebra, men jag upptäckte att jag inte kunde sitta i den.. Vissa fick jag sjuka höfter i - verkar som att modet börjar lyda Lady Gaga.
Jag köpte nytt puder.
Och så köpte jag en liten tomte inne på Boulevard för 25 kronor.. den var jättesöt och jag var tvungen att ha den.

Nu ska jag hårdplugga inför det muntliga provet imorgon.. ugh..
Och när vi var inne på Knastret i stan höll jag i några Cat Stevens-LP-skivor som jag var sugen på.. därför ska Cat Stevens spelas resten av kvällen.

By the way - det snöar en massa här =)

Cat Stevens - Can't Keep it in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!