Harry Potter och Dödsrelikerna

Jag och Linus ska på bio på lördag. Nya Harry Potter-filmen =)
Ända sedan jag började läsa böckerna för en tio år sedan har jag varit en Potter-nörd. (Inte lika mycket nu dock.)
Needless to say - jag har alla böckerna på engelska.
När första filmen skulle komma ut satt jag vid TV:n varje reklampaus för att trycka på inspelningsknappen på videon utifall trailern skulle visas. Jag spelade in alla program jag kunde hitta om Harry Potter.
Dessutom hade jag en pärm full av Potter-artiklar.
Jag var medlem på Hogwarts.nu (elevhem Slytherin), hade en halsduk i Gryffindors färger, stickade en halsduk i Slytherins färger och gjorde till och med en hemsida - om Harry Potter.
Min första hotmail var "[email protected]" och mina användarnamn på nästan alla communityn var "EmFelton" (Em-Emelie, Felton efter Tom Felton som spelar Malfoy.. såklart.. jag var kär i honom..).
Jag köpte en massa Harry Potter-pysselböcker med. Brorsan har Harry Potter-lego (som jag så glatt hjälpte till att bygga när han fick det).
En av mina drömresemål just nu är Harry Potter World i Orlando, USA. Kan sitta och kolla YouTube-klipp på dethur länge som helst, med ett fånigt leende på läpparna. Efteråt skuttar jag runt i lägenheten och ropar till Linus att jag vill åka dit - och hur fantastiskt det verkar.

Men nu på lördag ska vi se nya filmen då =) Jag har inte varit på bio på evigheter!! Och ja, roligt att komma ut lite.
Vi kollar nu igenom alla de tidigare filmerna - to catch up. Linus har inte sett förra heller. Hittills har vi sett tre filmer.. men vi räknar med att ha sett resten tills på lördag.

Trailern till Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1:

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-11-18 @ 16:13:36 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Nej jag missade det, däremot var WASP riktigt bra, och Billy Idol :) Mm får se med hur min ekonomi ser ut, men en dag åtminstone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!