Understimulerad men smartast.

Igår var en lite dålig dag. Jag gjorde prov i flera timmar (vilket kanske inte gick jättebra heller) och efter det var klart hade hela dagen gått.
Jag är så understimulerad så det är inte vettigt. Visst, jag tycker om att kolla på Grey's Anatomy med Linus och dricka te - men varje kväll??
Jag vet knappt vad man kan göra här heller.. och vi känner inte så många.. men ut måste vi i alla fall!! Jag pallar inte att sitta inne och plugga dagarna i ända, sedan kolla på TV resten av dagen.

Idag påbörjade jag kursen i Affärsjuridik *gör en jag-säger-bara-detta-för-att-verka-smartare-än-dej-min* XD Nej, men det verkar vara en knepig kurs. Jag hoppas det går bra..
Tog precis en paus för att kolla på nya avsnittet av Vampire Diaries och ska nu fortsätta med Affärsjuridiken. *Ger-alla-en-virtuell-menande-blick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!