Soffhäng

Filmen igår var riktigt bra. Nu är det bara att vänta på nästa.

Idag blir det endast soffhäng. Varken jag eller Linus har lust eller ork att göra något vettigt. (Linus pluggar lite i och för sej, och jag har gjort veckans närvaroprov.)

Just nu kollar jag på Pride and Prejudice (serien såklart). Awesome. Kostymdrama när det är som bäst.

Dessutom har jag rotat fram tredje True Blood-boken (som jag fortfarande inte tagit mej igenom) för att nu ta mej i kragen och läsa ut den.

Imorgon börjar jag läsa "redovisning och beskattning" samtidigt som det är min sista kursvecka på affärsjuridik. Jag kommer vara väldigt upptagen kan jag tänka.
Speciellt också eftersom jag åker hem på torsdag och kommer ha fullt upp hela helgen med morsans 45-årskalas och allt.

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-11-21 @ 21:41:58 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Första boken läste jag tills slutet, då skummade jag bara igenom det för jag blev uttråkad. Nu ska jag ge mig på andra boken, hoppas den är bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!