Onsdagsmorgon

Sitter med morgonkaffet och suckar lite över hur tråkig denna dagen är.. jag ska bara plugga och "se fram emot" de dubbla proven jag har på fredag..
Funderade precis på att gå in till stan ensam och leta upp någon fin klänning på H&M eller något.. bara för att jag vill köpa en ny fin klänning. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk i stan såhär tidigt. Så kommer jag på att det är höstlov och säkert en massa ungdomar.. fast de sover nog fortfarande (Adam, som faller under ungdomskategorin och har höstlov, klev ju upp bara för en liten stund sedan - och det bara för att jag tryckte en kaffekopp i näven på honom).
Jag tänkte att jag dricker upp kaffet, gör mej i ordning och går in till stan.. och kaffet dricker jag, vickar lite på foten och kollar frånvarande ut genom fönstret. Det ösregnar.
Jag kommer definitivt inte gå in till stan idag, utan får väl ta fram någon gammal, fin klänning som jag inte använder om det inte är "fin-fest", klä upp mej riktigt ordentligt och sitta härhemma och känna mej vacker istället. Trots att det inte är samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!