Om fredagen:

Nu undrar ni säkert vad som hände i helgen egentligen. Ja, det undrar jag med. Allt känns som en dröm och jävlar vad flummigt det var i perioder.
Småland kom hit strax efter åtta. Jag, Fredrik och Linus hade redan tagit några öl - men när resten kom började det på allvar. Tjejerna ockupperade köket och satt och snackade en massa skit om ditt och datt (man har ju sjukt mycket att berätta om man är fyra tjejer som inte träffats på två månader).
När jag fick höra att Höglunds ragg hade en paintballbana mailade jag honom på Facebook.
Mailet:
Ämne:
Paintball
Hejsan! Jag känner Erica. Vi är typ bästa vänner. Om vi kommer till din bana (med Erica) får vi rabatt då?? Bara en fråga..
Erica vet om detts (hon sitter bredvid..)
[Detta skrev jag endast för att Erica sa: JAG VET INGET OM DETTA!!]
MVH
Kanja


Såsmåningom började folk gå och lägga sej. Jag med - men när Fredrik, Josef, Dan och Linus satt i köket kunde jag inte somna. Så ut från sovrummet gick jag igen.
Det drack groteskt mycket Minttu och då Josef hällde upp till Linus (som var så trött att ögonen gick i kors) shottade jag dem istället för Linus så fort de andra kollade bort. Och jag var redan bra dagen. Ugh.. men inga olyckor skedde!!
Jag och Fredrik busringde till folk tills de stängde av mobilerna (klockan fyra på natten) och så ringde vi någon kompis till honom. Jag pratade, sa att jag hette Emma och att vi träffades ute med Fredrik och att jag var lite intresserad och undrade om han ville gå ut med mej någon gång.. Han blev helt paff och till slut sa han: "Meh!! Får jag prata med h*ran heller!?" (Och menade Fredrik) Varpå jag svarade: "Ja, men det är ju jag!!" (HAHA!!)
Josef pratade med någon tjej från Stockholm och Dan kollade upp fraser på Google Translate som Josef skulle säga i luren på finska.. sjukt..
Vid fem någon gång skulle Dan, Fredrik och Josef ut och göra Karlstad osäkert.. ehumm.. jag vet faktiskt inte vad de gjorde..
Till slut gick även jag och la mej. Jag vaknar vid halv 6 av att Fredrik slänger sej över mina och Linus ben och Josef sitter jämte mej och ber mej logga in på min dator.
Nyvaken försöker jag komma på mitt lösenord och när jag kommer in på datorn ser allt annorlunda ut. Brandväggen funkar inte och jag hittar inte mina skolarbeten. PANIK!! Jag började storböla och skrek "VAD FAN HAR NI GJORT!?"
En sådan komisk scen: Fredrik ligger i sängen och skriker över att jag sparkar honom, Linus är skitsur för att han vaknat och ligger på min ena sida. Och på andra sidan sitter mitt ex som ser hur jag gråter och försöker trösta mej genom att klappa mej lite på armen. HAHA!!
Datorproblemen löste sej förresten bara genom att starta om den.. vet inte vad som var fel.
Till slut gav sej Fredrik och Dan också (hörde jag) och vid klockan 6 hördes bara Evert Taubes "Kinesiska Muren" som klingade ut i natten och Josefs snarkningar från köksgolvet..
Kinesiska Muren - Evert Taube (för er som icke hört den.. XD)

Bilder från kvällen:

På bilden nedan skrattade vi jättemycket åt Bims "luftmadrass" som hon köpt för 30 kronor i Centrumkiosken i Strömsnäs XD

Roligt med Bims luftmadrass igen nedan XD

Jag och brorsan på Bims luftmadrass:

Dan hade roligt med den svarta tavlan i vårt kök:

Josef var gravid (känsliga tittare varnas):

Knäppa barn får roa sej själva:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!