Nattplugg.

Usch vad svårt jag hade att sova igårkväll. Ändå hade jag nästan somnat av tristess då jag och Linus kollade på första Harry Potter-filmen (den är faktiskt inte bra).
Låg och vände och vred på mej några timmar. Till slut klev jag upp ur sängen, gick ut i köket, gjorde lite chokladmjölk och satte mej och pluggade. Mitt i natten. Fick massor gjort!! Gick och la mej igen såsmåningom och sov som en stock.
Och nu är jag nästan klar med dagens pluggeri!!

Har även ringt tandläkaren. Har dragit ut på det i flera veckor nu. Jag tycker inte om att ringa dem och ändra min tid. Idag upptäckte jag till min förskräckelse att jag hade tid IMORGON. Dvs hade jag inte ringt och ombokat idag hade jag fått betala för min tid ändå.. Puh!!
Men tisdagen den 30:e infinner jag mej nu istället hos tandläkaren med mitt charmigaste leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!