Min nallekorg.

Sedan jag flyttade hit har mina nallar fått ligga i två kassar i garderoben. Häromdagen fick jag nog av deras frånvaro. Så nu sitter allihopa i en korg i vardagsrummet.
Snuttegulligt va?? XD Jag samlar på dem, men försöker hålla samlandet under kontroll. I korgen är det mestadels Bukowski-nallar.. så fort jag går in i en butik och ser en nalle (och det måste vara en teddybjörn.. inte kaniner eller något sådant) av märket börjar jag krama den och utstöta "ÅÅÅÅÅHH!! SÅ SÖÖÖÖÖT!!". Och tro mej - jag kan se en Bukowski-nalle på 20 meters avstånd. Dessutom dras jag automatiskt till butiker som säljer dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!