Måndag

Så jag har berättat om fredagen. Lördagen får jag berätta om en annan dag. Jag orkar inte idag och har lite för mycket att göra.

Adam ringde och väckte mej imorse och undrade om han fick komma hit och hälsa på. Det fick han och nu är han och Linus i affären.

Annars har jag i princip bara pluggat och druckit kaffe.
Erica nämnde i helgen att Sylvia blivit dålig igen - så jag ringde Agneta och hörde hur läget var - både med Sylvia och på skolan. Jag ska försöka hälsa på i november när jag åker hem.
Och till Sylvia skickade jag ett Nallebud med ett Krya på dej-kort efter samtalet. Jag fick dock ringa mamma för att fråga vad jag skulle skriva i kortet. Vad säger man?? Det kändes som att Krya på dej inte räckte - och platsen var begränsad, så jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.. man borde ju skicka ett långt brev. Jag har inte pratat med Sylvia på ett tag och blev orolig när jag hörde att hon var sjuk. Men efter att ha ringt Agneta kändes det lite bättre.

Nu ska jag plugga klart för dagen, sedan blir det någon film med bröderna Johansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!