Linus små egenheter..

Linus mobbas. När han sover. Häromdagen vaknade jag av att han "grävde" mej i ansiktet. Och inatt puttade han undan mitt ansikte - hänsynslöst.
Förövrigt har han kommit på att han tycker om att tvätta. Han tycker det är roligt - och "lätt"!! Med tanke på att han tycker att det är lätt kan jag nämna att igår kom han upp ur tvättstugan och berättade jättenöjt att han körde en maskin med "blandad" tvätt. Lite rött, blått, svart och vitt. Men det var, enligt honom, lugnt - det var gamla kläder som var urtvättade. Och by the way - han la i mina nya blåjeans med. Men de hade jag väl tvättat förut?? Nej!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!