Kvällen:

Det har snöat hela dagen. Precis helatiden. Inte mycket - men flingorna har fallit i alla fall. Och snön ligger kvar. Inget slask. Det är så mysigt!!

Ikväll har jag inte gjort så mycket.. pluggat för lite, kollat på Grey's med Linus och spelat Sims.
Jag såg första avsnittet av "Ung och Bortskämd" med förresten. Jag var ju tvungen att kolla in vad det är alla snackar om. Jo, de medverkande måste vara blåsta. Men vad som förargade mej mest var föräldrarna. De har ju uppfostrat ungarna till de de är idag, plötsligt säger de att de vill att de ska flytta hemmifrån NU, låter dem medverka i dethär programmet och sitter sedan själva som juryn.. och när "juryn" diskuterar om deras barns prestationer FÖRSVARAR de barnens agerande. "De gjorde förvånansvärt bra ifrån sej för att ha sovit så lite..", "Jo, men hon är ju känslig för lukt.." Bulljävlafuckingshit. Visst, jag hade inte heller varit överlycklig över att bli intvingad i ett slakteri - men seriöst!? Och detdär med sömnen hade de ju bara sej själva att skylla.
Men jag vettifan om jag kommer se fler avsnitt av det.. jag blir bara irriterad, och så bra TV tyckte jag inte direkt det var.

Nu ska jag krypa ner jämte Linus som sussar så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!