Intelligent sömnradiopratare.

Det var sjukt jobbigt att somna igår. Satt vaken tills två och spelade Sims, men var fortfarande jättepigg när jag gick och la mej.
Och imorse vettifan om jag inte pratade i sömnen när jag drömde om att jag radiopratade om att vid situationen då det är dags att hitta den nya Dalai Lama (reinkarnationen efter den nuvarande - som är helt underbar, hoppas han lever många år än) kommer Kina försvåra eller rent av förstöra det hela. (Läs om Panchen Lama.)
Jag låter säkerligen väldigt smart när jag pratar i sömnen i alla fall.

Det verkar snöa överallt. Och jag är avundsjuk. Jag älskar snö!! Alla bara klagar, jag vill ha den - vart fan är den!?
Det ser ut som att husen runtomkring har lite snö på taken.. men annars syns ingen snö..

Idag ska jag och Linus nog gå till stan. Jag vill köpa en klänning och han är bara snäll och följer med.

NU: Grey's och O'boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!