Dag 06 - Min dag

Jag lyckades minsann få VG på förra insändningsuppgiften med!! =O Provresultatet har jag inte fått reda på än.. jag ska ringa min lärare i veckan och gå igenom det (har inte fått någon tid??). Men det blir nog i slutet av veckan.
Idag har jag haft fullt upp - jag och mamma åkte till Tyringe och handlade "pyngle".. kanske visar bilder sedan.. får se..
Ikväll blir det plugg (jag börjar ju läsa redovisning och beskattning idag).
Imorgon ska jag till tandläkaren och träffa Joel (tror jag). Onsdag är det möte med studievägledaren (och har jag inte träffat Joel innan träffar jag nog honom då)..
Timsfors måste jag också försöka pricka in någon dag.

Nu ska jag skicka iväg ett hälsningmail till nya läraren (som jag i och för sej haft förut) - och sedan ska jag hjälpa mamma med käket.

Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!