Fredags- och helgplaner??

Vaknade vid tio idag av lukten av nybryggt kaffe. Gick ut i köket och det visade sej att Adam dukat fram frukost till oss alla.. MMMMMM!! Fredagsvardagslyx!!
Nu har han åkt hem igen dock. Tillbaks i de gamla banorna för mej och Linus..

Jag har två prov att göra mellan idag och söndag, men vill ändå försöka hitta på något i helgen.. det är så förfärligt tråkigt att bara sitta och inte göra något annat än prov.
Linus har ju sådan tur att han blir bjuden på Halloween-fester dock. Fast han ska inte gå. Och jag lovar att det inte är jag som hindrar honom. En sådan respektive är jag inte. Jag är dock en sådan respektive som inte blir bjuden dit.. trots att vi (jag och Linus) är sådana som bjuder respektive hit.. haha XD Detta stycket var fullt av pikar.. Jag slutar nog aldrig irritera mej på detta.. Jag tycker det är dumt och tråkigt - för Linus skull. För min skull tycker jag det är smått roande.

En lugn helg blir det i alla fall. Vi har haft fullt upp i en vecka nu.. nu får det vara nog på tokigheterna på några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!