Eftermiddag på stan.

Jag och Linus gick in till stan i eftermiddags. Första julklappen äro införskaffad!!
Vi köpte även en bordstablett att ha som duk på vårt lilla köksbord.. annars blev det inte något köpt.
Linus ville bjuda mej på restaurang, men vi hittade ingen vi ville gå till.. så det blev pizza framför TV:n istället. Vi äter på tok för mycket pizza - men det var allt ett tag sedan vi åt det nu.

Inatt tror jag inte jag kommer ha några svårigheter med sömnen. Jag är trött som en gnu!!
Och imorgon hoppas jag att jag har vett nog att komma upp i tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-11-18 @ 15:26:22 URL: http://tvminnen.blogg.se/

Det är sjukt gott med skräpmat. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!