Dag 07 - Min bästa vän

Många skulle nog ange sin respektive som sin "bästa vän".. Nja, Linus är en sorts bästa vän - men han är ju min pojkvän mer.. Så jag skulle nog inte säga att det vore han..
Sanningen är nog den att jag har nog ingen "bästa vän".. jag har många goda vänner istället. Att plocka ut någon vore inte riktigt rättvist - för jag vet faktiskt inte själv om någon är "bättre" än den andre.
Vafan - mina vänner ställer upp för mej om jag har det jobbigt och vi har roligt ihop annars. Mina vänner låter mej vara den jag är utan att ifrågasätta och jag litar på dem. Det är äkta vänskap.
Sedan är jag väl rätt kräsen med vilka jag umgås med också. Ingen idé att umgås med folk som är dumma i huvudet. Tack och lov stöter man inte på sådana - därför har man istället många goda vänner.
Linus hade lite svårt att förstå det i början - att jag umgicks med så många. Men han tycker nog det är roligt med.


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-11-30 @ 11:14:49 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Jo men hellre många goda vänner än en bästa kompis och ty sig till helatiden, man behöver vidga vyerna lite :) Alla människor är bra, man lär sig något av alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!