Dag 01 - Kanja, the one and only.

Nja, kanske inte "the one and ony" - enligt SCB är vi faktiskt fem stycken i Sverige som har Kanja som tilltalsnamn.

Jag skulle ju kunna mata er med bilder på mej som barn och berätta om min lyckliga barndom, sedan mala vidare om min "vilka" tonårstid, osäkerheten, vikten då, depressionerna, visa upp vad jag kan och gjort - men det definierar ju egentligen inte vem jag är, utan vad som har gjort mej till den jag är.

Jag är en person, som trots motgångar och osäkerhet, försöker njuta av livet varje sekund. För att verkligen ha levat är inte att ha levt varje dag - utan just varje sekund.
Det bästa jag vet är att sitta på en mysig pub med en kall öl i handen och goda vänner runtomkring. That's all I need.
Jag är dålig på att höra av mej - trots att jag nästan aldrig är upptagen alls.
Jag kallar mej estet, trots att jag sällan gör något "estetiskt" alls.
Jas påstår att min temalåt är "The Wild One" av Suzi Qatro, trots att jag egentligen bara är "vild" i perioder, och det var längesedan sist.
Jag är en komplicerad person, men är lätt att ha att göra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!