VARMT!!

Jag kom hem för ett tag sedan men har bara "pääst" sedan dess. Det är ju så varmt att man inte orkar göra något!! 23 FUCKIN' GRADER UTE!!
Men jag ska i alla fall försöka få något gjort. Jag måste städa klart rummet idag.

Herrejisses vad skönt det ska bli med fredag imorgon!! Skolan slutar vid två - samtidigt som Linus landar i Halmstad där morsan hämtar honom.. sen får vi se om jag åker med dem hem eller tar bussen..
I helgen ska vi väl planera lite inför Sweden Rock kan jag tänka.. men vi ska också göra en liten utflykt!! Och vädret ser skräddarsytt ut för vad vi har tänkt oss!!


OJ!! Nu tyckte jag att jag hörde åska!!
.. going to off-mode..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!