Blaha..

Welly, welly, welly, well.
Viktoria blev jätteglad för tavlan och såg direkt vem det skulle föreställa!! Hon sa till och med att det var en av de finaste presenter hon någonsin fått. Aaaww =)

Jag ringde studievägledaren idag med. Han undrade om jag ville börja plugga redan i sommar (men det vill jag inte riktigt.. jag vill börja plugga när det löst sej med lägenhet!!) så jag sa att jag ville börja i augusti.. Han sa att då kunde vi vänta lite med att plocka ut kurserna jag skulle läsa - så jag ska dit den 17:e juni. Jag frågade om det var så jag kunde plugga heltid på distans med och det var inga problem.. så ja, nu är väl det mer eller mindre löst!! HÄRLIGT!!

.. annars har det väl inte hänt så mycket idag.. Sophie frågade om jag ville med och fika efter skolan - så jag och några klasskompisar drog iväg. Det var rätt trevligt =)

.. förövrigt måste jag sätta Tradera-förbud på mej själv..

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-05-27 @ 23:16:52 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du har rätt... För när man väl fastnar på traderas hemsida så fastnar man inte bara där, utan REJÄLT. Pengarna går åt.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!