Too tired..

Idag har varit fylld av lägenhetsletande, plugg, lägenhetsletande och plugg. Jag är sjukt stressad inför denna veckan och vettifan hur jag ska klara av den..

Nu ska jag skriva på mitt engelska-arbete (vi fick ju tillbaka arbetet om böckerna vi läst för att rätta till det som behövdes tills imorgon.. vilket är lättare sagt än gjort då jag skrev 30 dataskrivna sidor om min bok.. jag tror dock att jag bara pillar lite med det - rättar till de stora "felen" och låter resten var. Jag är ju bara människa och tills imorgon har jag tre saker som ska vara inlämnade.. jag pallar inte..

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!