This is the new shit!!

.. jag har ju handlat så mycket på Tradera (och lite från andra ställen) på det senaste, så jag tänkte visa lite av det =)

High Voltage Tattoo av Kat Von D. Grym bok från Adlibris. + min nya tändare från DealExtreme..

Ett par pumps som jag fyndade på Tradera för 29 spännos. Begagnade.

Ett nytt nattlinne från Tradera. 74:- Ahs-fint och jättemysigt.


Ny klänning från Tradera.. kommer inte ihåg hur mycket jag gav, men det var några hundralappar. Sitter skitsnyggt. Klänningen viker sej lite konstigt på bilden.. remmarna vid sidorna sitter i sidorna på också.. inte fram på bysten..

Ny tubtopp (från Carlings) på Tradera för 26 kronor.. Tubtopp på Kanja har aldrig tidigare skådats.. inte heller en sådan grön färg.. schpännande!! Men fint var det i alla fall.


.. och så har jag nog inte visat klänningen helt som jag hade på Valborg.. köpt på Statuz i Markaryd, märket är Sisters Point.. Så fin =)


.. that's it..
Over and out, from Kanja - "the shopaholic"..

// XO


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-05-26 @ 23:52:21 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

jag gillar klänningar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!