Slit och stress..

Riktigt dåligt bloggande från min sida nu, men jag har fullt upp. I måndags och igår var det två lååånga och kämpiga dagar i skolan.. jag har varit helt slut på kvällarna då jag kommit hem och det enda jag förmått att göra (förutom att kolla på Desperate Housewives) har varit att leta lägenheter - vilket inte är det lättaste!!

Idag har jag också en massa att göra - städa, tvätta, plugga (om jag hinner), söka fler lägenheter, själv försöka plocka ut kurserna jag vill läsa nästa år - för studievägledaren hör aldrig av sej.. ska nog ringa honom imorgon, och försöka lägga en ansökan till en skola på lådan..

Så ja, fullt upp!!

.. idag fick jag mina första bonsai-frön.. spännande att se om jag lyckas få upp dem ur jorden bara!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!