Om lördagen och idag (måndag)..

Damn, jag blev full i lördags. Jag hade skitkul typ hela kvällen, men det gick utför då jag och en av mina lärare började shotta tequila (och jag redan mådde dåligt efter jäger).. ja, snart efter vi druckit upp tequilan låg jag ute i någon buske och kräkade.. Mysigt..
Så igår var jag inte människa alls och jag har fått ytterliggare bevis på att jag bör hålla mej borta från tequilan (jag fattar inte hur jag och Marie kunde ha tequila-onsdagar förra läsåret där vi drack 6:or och 8:or!!)..
Men som sagt - skitkul kväll i övrigt!! Morsan hade skoj med.
Lyckades dock inte fånga mamma på bild - men Vicky och Line samt Frida och Sven ;)


Idag var jag i skolan som vanligt - och vi gjorde knappt ett jota.. såhär i slutet har jag njet att göra.. men det känns rätt bra. Skolan stressar mej inte så mycket - men annat gör. Imorgon blir det seriös packning inför denna torsdagen-till-söndag nästa vecka!! SRF väntar samt ett litet pitstop över helgen i Alingsås!! (Pitstop där man åker en väldigt stor omväg egentligen!! XD)

.. Ikväll har jag vunnit ännu en Tradera-auktion.. nu har jag EN auktion kvar som går ut här i dagarna. Sedan är Tradera förbjudet område ett bra tag!!

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-06-01 @ 10:32:12 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag älskar tequila, men jag måste hålla mig borta från den. För jag spyr och mår piss av den också :D Men den är ju så goood! Och går ner ganska fort i ett svep, svårt att undvika när man redan är laddad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!