Nu sitter jag på tåget till vänersborg! De...

bild008 (MMS)

Nu sitter jag på tåget till vänersborg! Det har varit en seg dag, men det som var skit igår verkar ha fixat sej nu i alla fall! När jag satt och väntade i göteborg sprang nina med pojkvän och dotter förbi. Längesedan man träffade henne minsann! Jag träffar alltid någon jag känner när jag är ute och åker i och för sej.. ;) min telefon lever sitt eget liv idag och lever nog tyvärr sina sista dagar.. Men innan den dör helt måste jag ju testa att blogga från den! Förhoppningsvis har min nästa telefon lite bättre kamera med.. Om cirka en halvtimma kommer jag fram till "mitt andra hem" och då står en grekisk sallad och väntar på mej! :) // XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!