Nu sätter jag stopp för okynneshandlandet!!

Jag har en misstanke om att mitt okynneshandlande nu beror på att jag är understimulerad.. det finns inget att göra i byn, jag åker inte bort, jag mår inte jättebra på grund av skolan och Linus är inte här.. Jag saknar Linus så otroligt mycket och tror jag ersätter honom då han är frånvarande med saker!!

Som på valborg - då jag efter skolan gick och köpte en ny klänning för 600.. POFF!! Borta!! Bara sådär!!
Och de senaste dagarna har jag köpt en till ny klänning, ett par pumps, lösögonfransar, en styck lådvin, frön till bonsaiträd + bonsaiodlingshandbok (tydligen ska jag börja odla bonsai nu - jag som har de minst gröna fingrar man kan tänka sej!!) och en massa smågrejer jag egentligen inte behöver!!
Därför har jag nu raderat allt i min minneslista på Tradera förutom 2 grejer: Ett par pumps till som inte är uppe i mycket ännu.. får man dem för 50 spänn och de inte är mycket använda är det ju inte farligt; samt en klänning som hittills är uppe i 17 spännos.. Vi får la se hur mycket de går upp i, men kan jag fynda där är jag bara glad.

Men utöver det borde jag lägga band på mej.. Nu ska jag och brorsan ut och gå en runda - men då vi kommer hem ska jag göra upp en plan för min ekonomi!!

.. dessutom borde jag spara alla pengar jag bara kan nu.. för jag och Linus funderar på att flytta ihop efter sommaren!! ;)


// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!