Magsår på G??

Hej på er.. tänkte bara berätta varför jag inte bloggat på några dagar och kanske inte kommer göra det de närmsta dagarna heller: Jag har sjukt mycket att göra!! Jag får inte tiden att räcka till, är konstant grinig, stressad, känslig och trött..
Just nu är det sluttampen av skolan och jag har hundratusen grejor att göra klart denna veckan och måste dessutom få iväg ansökningar till skolor nu i veckan.. bråttom bråttom..

.. men jag kommer tillbaks om några dagar igen med, förhoppningsvis, massor att berätta och eventuellt magsår.. under tiden kan ni lyssna in er på min nya favoritlåt: Deep Purple - Child in Time. Helt galet bra!!



// XO

Kommentarer
Postat av: anki
2010-05-04 @ 10:33:15 URL: http://egoanki.blogg.se/

åh den låten är helt underbar :)



ta hand om dig o glöm inte o andas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!