Lägenhetssökande..

Jag är bjuden på lägenhetsvisning i Karlstad nästa torsdag. Jag kan dock inte dra dit bara sådär och dessutom är det dagen innan avslutningen och vi ska ha avslutningsfest på skolan..
Linus jobbar eftermiddag, så jag vet inte om han har möjlighet att dra dit heller.. Attans =/ Väntar på att han ska svara på mitt mess nu.. Vi lär väl få prata lite om det först.. för den är rätt dyr.. Men å andra sidan är det så gott som klart med pluggandet för min del efter sommaren (det är bara inte svart-på-vitt än) - och han pluggar ju med, så vi skulle nog allt klara av det..

Dagen har annars varit hyfsad.. Jag försov mej imorse och var mäkta arg över det. Men jag drog mej till skolan och gick på samhällslektionen i alla fall.. vilken var HELT onödig - för vi bara satt och pratade om ingenting.. Hmpf..

Idag ska jag bara ta det lugnt.. leta lite lägenheter, rensa Tradera-listan, kolla på Desperate Housewives och bara va!!
Och imorgon ska jag och morsan till Markaryd och dansa och hoppa till Easy Livin'!! Blir säkert skitkul. Inte så ofta man lyckas få med mamma ut (har jag någonsin lyckats med det??)

// XO
.. såhär ser jag förresten ut idag.. solbrillorna hade jag inte mycket nytta av - eftersom det regnar som faan.. och håret är lite sådär.. (jag ska nog klippa upp det i helgen.. och fixa till min undercut..) Jag har på mej en "ny" klänning från.. Ja, just det.. Tradera^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!