Jag möts av stängda dörrar..

Idag har varit en tung dag.. vart jag än vänder mej möter jag stängda dörrar!! Jag känner mej helt jävla meningslös och verkar inta ha några möjligheter här i livet alls.. Usch..

Men jag har kanske hittat något som kan funka.. vi får se hur det blir med den saken.. jag vet inte förrän om några veckor.. måtte det gå vägen nu så all min otur vänder!!
Och på tal om att saker vänder och sånt: Jag börjar få in beställningar på tavlor igen!! Det är både skönt och stressande dock.. men efter denna veckan räknar jag med att ha lite mer tid över!!

.. det får räcka för detta inlägget.. nu ska jag kolla på ett avsnitt av Desperate Housewives innan jag lägger mej och nanar. Imorgon blir det hårdpluggande!! Jag har ett stort arbete som ska bli klart!!

// XO

PS: Imorgon ska jag försöka få ihop ett längre inlägg.. Det ska handla om de senaste dagarna - men ni kan få en teaser sålänge!!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!