I "mitt andra hem"..

Igår kom jag fram till Vänersborg utan någon som helst strul. - Skönt. När jag kom fram åt vi sallad och sedan tog vi ett bad. Efter det började vi kolla på Girl Interrupted - men jag somnade rätt snabbt. Gud vad trött jag var!!

"Imorse" vaknade vi vid halv ett.. typiskt.. Och jag var så trött att jag trodde jag skulle falla ihop!!
Hittills idag är det lugnt.. vi har ätit lite, jag har precis duschat och uppdaterat mej om vad alla håller på med på Facebook.. Nina skrev till mej och sa att det var en bra dag igår eftersom hon träffade mej. Aaaww =) Jag är fortfarande glad för att hon råkade springa förbi.. trots att det blev lite hastigt!! Vi får allt ta en fika någon gång..

Linus stack till Trollhättan för en timma sedan för att repa.. jag kände mej inte riktigt pigg och iordninggjord för att åka med.. men senare ikväll ska jag nog med in till Trollhättan. Det är inte helt 100 än, men i så fall blir det Backstage..<3

Damn, it's good to be here!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!