I may be lonely, but I'm never alone..

Det tog faktiskt inte överdrivet lång tid att färdigställa uppsatsen =)
Jag har dock jättetråkigt nu och vet inte vad jag ska göra.. inte ens Desperate Housewives är roligt ikväll.. funderar på att typ gå och basta eller något..
Linus är och repar och tills nyss tänkte jag på att det är tråkigt att inte ha någon att prata med - men det har jag ju!! Jag har ju massor av kontakter på msn!! Det är ju bara att välja och vraka!!
.. och hur fan hände dethär?? Varför inbillar jag mej en sådan sak?? Jag har alltid folk att prata med ju!!
.. mycket tror jag är att flera av vännerna har flyttat.. det är trist som fan och vi är alla dåliga på att hålla kontakten.. Men mest är det nog just att jag pratar så mycket med Linus.. Det är medvetet - vi hade aldrig klarat att hålla dethär förhållandet levande om vi inte pratade mycket. Allt det vi säger varandra under kanske två timmar/kväll är sådant som ett par som bor ihop eller i alla fall nära varandra skulle få plats med spritt över en dag.
Linus och mina samtal blir så kompakta (vilket ibland är jävligt irriterande) - men det är det bästa vi kan åstadkomma som det ser ut nu.
Och ja, man går miste om en massa annat (till exempel umgänge med vänner).. Men det är så det är och så det får vara för nu.
Förhoppningsvis blir det bättre efter sommaren.. bara det löser sej med Komvux på distans för mej och med lägenhet.. men då kommer det också vara krångligt att hålla kontakten med folk.. och jag känner ju ingen alls däroppe!!

.. I'm just a bit sad and confused these days..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-05-26 @ 10:35:48 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Som sagt, skrivsvårigheter :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!