En relativt trevlig kväll..


Ikväll har jag och brorsan sjungit Singstar.. jag vann alla låtar utom Ring of Fire XD Sedan kollade vi på The Imaginarium of Doctor Parnassus.. jag hann dock inte se klart hela - för pappa och Heikki ringde och undrade om jag inte skulle komma ner dit och umgås lite med dem. Jag gjorde mej i ordning lite snabbt, tog med mitt vin och drog dit.. det var allt trevligt att träffa dem, men det var otroligt dött.. efter jag kom dit började pappa snabbt gäspa högt (lite för högt för att vara normalt) och sa att han tänkte på refrängen.. Hmpf..
Såå.. jag stannade väl där i 40 mins eller något innan jag fann mej på väg hem igen.. trist..

Nu är jag precis hemkommen och tror jag ska kolla lite på Desperate Housewives innan jag nanar.. Imorgon ska jag minsann göra en massa nytta!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!