En bra dag..

Det har regnat och åskat tok-mycket idag!! Men annars har det varit en bra vecka.. jag har varit i tid till alla lektioner i skolan och har till och med gjort klart lite skolarbete före deadline ;)

Linus är här över helgen med!! Hans tåg imorse vid nio var nästan en timma försenat!! Men anslutande tåg från Göteborg till Halmstad väntade in honom och flera andra som skulle neråt i landet (och in i Danmark) så det löste sej fint!!

Just nu sitter Linus och kollar på Död Zon (svinbra film) med sin svärfar.. jag har sett den så många gånger, så jag stack in till toalettspegeln och försökte få på mina lösögonfransar för tredje gången.. OCH LYCKADES!! Så nu känns det som att man har två fjärilar på ögonlocken!!

Imorgon blir det nog utflykt.. vi hoppas vi hittar!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!