Den utlovade uppdateringen:

NU skulle det sitta fint med en öl!! Jag skickade just in min engelska-uppsats och FAAAN vilken tid det har tagit!! Men bättre sent än aldrig, ey??

 

Jag har ju mer eller mindre utlovat ett inlägg om de senaste dagarna, så jag får la knåpa ihop ett nu!!

Efter skolan i fredags körde Joel bort mej till Statuz där jag handlade en jättefin klänning att ha på R1 på kvällen. Ni får se den någon gång!! 
Senare på eftermiddagen körde jag och morsan till Laholm och hämtade Linus. Jag har, vad jag kan minnas, aldrig varit i Laholm förut - men blev helt till mej då jag såg alla fina hus och kustkänslan trots att det är en bit till kusten.. där skulle jag allt vilja ha ett hus!!
Linus hade förresten fått skjuts med sin lärare som har stuga i Skummeslöv - därför hämtade vi honom i Laholm denna gången.. Det är inte dåligt att få skjuts hit från Karlstad!!

När vi kom hem åt vi lite snabbt och gjorde oss i ordning innan vi drog på förfest hos Erica..
Sedan drog vi ner till R1 för att lyssna på Wonderboyz. Det var sjukt mycket folk där och jag hade jätteroligt!!
.. hamnade också på scenen, dansandes med Takidas basist.. ehumm.. jag lyssnar inte på Takida och tycker inte de är särskilt bra, men Ola och Lars undrade om någon ville dansa med honom och ja.. det vore ju pinsamt om ingen tackade ja!! (Dåligaste ursäkten ever!! XD Jag vet faktiskt inte varför jag räckte upp handen..)
En puss på kinden fick han som tack för dansen dock.










I lördags var jag och Linus sjuuukt bakfulla så vi tog det mest lugnt. Satte oss i bastun en stund på kvällen vilket hjälpe massor. Tips mot bakfylla: BASTA!!

I söndags tog jag och Linus bilen ut till JA Ranch för att fika. Det var stängt, men han som ägde det var schysst och öppnade fiket bara för oss OCH bjöd på fikat!! Riktigt schysst!!


Senare körde vi Linus till Halmstad där han tog tåget tillbaka till Karlstad.

Hittills denna veckan har jag haft sjukt mycket att göra med skola och ansökningar.. och jag har fortfarande massor att göra - men engelskan var det största.. och den är jag alltså klar med nu ;)

Nu ska jag ringa Linus lite snabbt och sedan får jag se om jag orkar se ett avsnitt av Desperate Housewives innan jag lägger mej..

Imorgon blir det nog mer pluggande + packande. Efter skolan på fredag åker jag direkt till Vänersborg!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!