Bilder från igår:

Mitt batteri i kameran dog igår just när jag börjat komma igång med att ta bilder.. Attsickens!! Men nu när jag kollar på bilderna jag tog så inser jag vilken kass kamera jag har!! Note to self: Köp ny kamera när jag har råd!!

.. Men här kommer lite bilder i alla fall!!
Åberg & Bim

Kanja!!

Magnisson kom också dit =)

Parro kom dit med Robin (som jag precis skulle fota när kameran dog..)

Thomas - som jag inte träffat på länge, länge!!

Jag och Goffe skulle ta en mysbild.. då kom Berra och ville vara med!!


Det var en rätt trevlig kväll. Stack dock hem innan det stängde..
// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!