De senaste dagarna..

Hihallihallå!!
Jag tänker inte ursäkta för dålig uppdatering - för så är det ibland. Och jag har minsann inte haft tid att blogga de senaste dagarna!!
I fredags åkte jag alltså upp till Linus. Hann träffa brorsan trekvart på Halmstads station innan jag åkte. Dan hade köpt med sej ballerinakex (kladdkaka) som var gudomligt goda!! .. dock skulle man haft mjölk att doppa dem i..
Tågen gick som de skulle (yay!!) och jag kom till Vänersborg vid 17.40 ungefär.
Linus kom strax efter 6, och Pingen hämtade oss.
När vi kom hem åt vi tacos och myste framför Rätt upp i 90-talet. Skitbra film (synd bara att jag somnade.. - men jag har sett den förut!!).
I lördags åkte vi in till stan och gick in i en Scrapbookingaffär för att se om de hade något kul till vårt fotoalbum. Vi köpte allt något, fast vi var väl inte så säkra på vad vi letade efter, så det blev inte så mycket.
På kvällen tog vi bussen in till Trollhättan och gick till Backstage. Det var en rätt trevlig kväll trots att jag fick en öl över mej och jag var lite irriterad på grund av en persons närvaro.. men men.




Kvällen avslutades med Max.

I söndags vaknade vi vid kvart i ett - trots att vi satt larmet på elva.. typiskt..
Vi tog det mest lugnt tills jag skulle hem vid 16.50..
Resan hem var trist som tusan. Jag tycker inte om att åka över Alvesta - det tar så satans lång tid!! Kom hem strax efter tio och gick och la mej rätt snart efter det.

I måndags beslutade jag mej för att bryta en vana. En blogg jag läser (365 saker du kan göra) gjorde ett inlägg om just det - bryt en vana. Och det gjorde jag. Jag slutade komma försent.. det har ju bara gått tre dagar - men jag har inte kommit försent en enda gång sedan dess!! Numera kommer jag inte försent (förutom ifall jag inte kan hjälpa det då).
Måndagen och tisdagen var som vanligt långa dagar i skolan.. sjukt långa.. därför är jag helt slut idag.
Vaknade ändå relativt tidigt imorse, så jag drack te och kollade klart på första säsongen av Desperate Housewives innan jag började göra något vettigt.

Idag har jag:

läst ut Den förlorade symbolen av Dan Brown (Den var rätt okej.. bitvis lite seg.. men enligt mej slår den allt annat av Brown förutom Da Vinci Koden..)

börjat skriva på min uppsats i engelska c

diskat


.. och ikväll ska jag tvätta lite och kanske plocka något på rummet med. Och jag får inte glömma Grey's Anatomy klockan nio på femman också!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!