Snorunge!!

Fy faaan för att vara förkyld!! ='( Ingen tycker väl det är roligt i och för sej - men sicket helvete det kan vara!!
Jag bastade för en stund sedan och snorandet lugnade ner sej för en stund men nu är det lika illa igen.

Det blir riktigt gött att vara ledig imorgon. Jag ska gå upp tidigt, plocka i ordning det sista på rummet (jag är så dålig på att städa rummet.. jag säger att jag ska städa det, plockar en stund tills jag hittar något roligt där, blir sittandes en stund och går slutligen därifrån - med rummet halvstädat..) och sedan åker jag till Ljungby och går lite på stan innan mamma slutar och vi ska åka till Halmstad och hämta Linus!!

Nu ska jag och Linus kolla på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!