FREDAG!!

Fy faaaan vad skönt det är med lite helg äntligen!! Denna veckan har varit helt blurrig och jag har varit ett vrak.. minst sagt..
Idag stack jag till skolan i tid (!?), gick på näringsläran, sedan skrev jag och Joel ett grymt arbete om EU:s handels- och jordbrukspolitik på strax över en timma och höll en skitbra redovisning om det på samhällskunskapen OCH lyckades engagera klassen i en diskussionsuppgift vi formulerat under tidigare nämnd timma.. Way to go!!

Efter skolan kom mamma och hämtade mej för jag skulle göra en liten inhandlingsrunda på Systemet och skulle handla så mycket att jag inte ville ta kassarna på bussen/+ cykeln.. jobbigt ju!! Under tiden jag strosade runt bland ölsorterna gick mamma bort till någon gardinaffär och när jag inte hittade henne vid bilen då jag var klar stack jag in på Statuz och hittade en kort, svart kjol med tyll som var på slutrea (70%, sjukt med slutrea nu egentligen) för 78 spännos XD Jag var helt salig för den var så fin!! .. och billig..

Jag försöker organisera lite fest ikväll med men alla verkar helt off.. Frida hade varit ursäktad för hon går på penicillin - MEN hon ska allt med och festa på saft eller något i alla fall!! DET är äkta kämparglöd det!! Eller något.. hade jag inte kunnat dricka på någon vecka hade jag inte bangat för det - jag hade allt kunnat sitta nykter och vara trevlig ändå!!
.. men jag vet inte - några ska säkert jobba i helgen och andra är väl utslitna så det är därför de inte vill med.. och det är faktiskt okej det med.. En ledig helg ibland är ju bara skönt.
Och nej, jag försöker inte förespråka alkoholbruk nu.. jag vill bara att folk ska vara lika sociala som jag kan vara när det passar mej XD Och så är jag rastlös för att jag inte träffar Linus denna helgen.. då klättrar min själ Kanja på väggarna!!
     Jag hoppas hursom att det blir något ikväll.. något litet.. vi kan sitta hos mej och snacka lite skit eller vadsom.. och jag tänker i alla fall dricka!!

Imorgon blir det i alla fall fest med klassen.. jag tänker vara gött rund om fötterna innan jag drar dit dock - för det är sexparty.. och eftersom jag kan vara rätt pryd tänkte jag skylla rodnad och obehärskat fnitter på alkohol.

Nu kom nog Dan hem!! Ja det gjorde han!!:
Dan: Hej, Kanja.. vad fint att du delat med dej av ditt ölflak.
Kanja: Ja, eller hur!!
Dan: Synd bara att det var tomt..
Kanja: Ja, men tanken var ju fin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!