Torsdag

Idag kom jag i tid till skolan igen!! Fan vad duktigt =)
Pluggade järnet i skolan och har läst ut en femtedel av E. Gaskells biografi om Charlotte Brontë. Fått mycket inspiration till min uppsats i engelska nu.
När jag slutat skolan stack jag inom bageriet och köpte fika tills i eftermiddag innan jag tog bussen hem.

Nu ska jag diska lite och sedan funderar jag på att ta mej en liten powernap innan jag fortsätter plugga.. ska försöka få lite tvättat idag med.

Vicky ringde för en stund sedan med. Imorgon kväll åker jag hem till henne, vi ska dricka lite och sedan eventuellt gå ut. Blir nog roligt som tusan!!


Kommentarer
Postat av: Line
2010-03-25 @ 21:36:44

Ni får ha det superkul! Skulle ju hängt med egentligen, men blev att jag åkte hem ändå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!