Söndag..

God förmiddag!!
Jag har kollat runt på nätet och lyssnat på Bandit Rock en bra stund nu, men nu tror jag det är dags att göra lite nytta.. måste få något i magen först, men sen ska jag plocka lite på rummet och slänga in en tunna tvätt.

Längtar efter att få Skypa med Linus med. Har inte blivit så mycket med det de senaste dagarna för båda har varit så upptagna..
Jag längtar dock mer efter torsdag. Då kommer Linus hit!! Och för en gång skull blir jag kvar på hemmaplan över ett lov!!
När han kommer ska vi försöka göra någon dagsutflykt, baka, börja på vårat fotoalbum och annat sådant mysigt.. det är ju många dagar - så vi hinner nog allt med =) Det första jag ska göra är att krama honom så hårt att han knappt får luft. Fan vad jag längtar efter honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!