Skolarbete-ledig-serier..

Jag stannade uppe grymt länge inatt och skrev på min loggbok i Engelskan och mejlade sedan iväg den till läraren.. Fy fan vad trött jag var - jag kunde knappt hålla ögonen öppna.. och igår var jag även trött hela dagen - så trött att jag till och med somnade på psykologin!!
Skolan igår var i övrigt lika intetsägande som vanligt.. trots alla intriger på skolan ser jag den som rätt händelsefattig. Jag håller mej väl medvetet lite utanför med.

Idag är jag ledig i alla fall och det är helt underbart!! Jag behöver det verkligen.
Men idag tror jag inte det blir mycket pluggat.. jag tänkte nog bara skumma igenom några böcker jag har efter grejer till min uppsats - och sedan när jag får tillbaks loggboken kan jag börja skriva på den..

Nu blir det i alla fall till att dricka lite te och kolla på Desperate Housewives. Jag har aldrig följt det - men nu har jag börjat glo på första säsongen och det är ju faktiskt lite underhållande =) Inte som Mighty Boosh, The IT Crowd eller Black Books dock. Men de serierna går ju inte att slå!!
Och på tal om bra serier - idag sänds ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-03-10 @ 14:09:33 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

IT Crowd är kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!